ROZDZIELACZ HYDRAULICZNY GALTECH Q75
Galtech to uznana marka z Półwyspu Apenińskiego, która wchodzi w skład renomowanego koncernu Walvoil. Dzięki temu każdy pojedynczy produkt jest niejako efektem współpracy zaawansowanych laboratoriów oraz zespołów wykwalifikowanych inżynierów, co sprawia, że mechanizmy włoskiej produkcji charakteryzują się doskonałymi parametrami.
Rozdzielacz hydrauliczny Galtech Q75 to jedna z najlepszych propozycji dostępnych na rynku. Dzięki wysokim wartościom maksymalnego ciśnienia (350 bar) i maksymalnego przepływu (90l/min), mechanizm znajduje szerokie zastosowanie w maszynach wykorzystywanych:
- w rolnictwie - dzięki wydajności, trwałości i doskonałemu zintegrowaniu z pozostałymi elementami w układzie;
- w maszynach roboczych - ze względu na doskonałe parametry, oszczędność energii i sterowalność;
- w dźwigach - za sprawą dużej siły, precyzji i zapewnienia dużej płynność ruchów, przekładającej się na komfort operatora;
- w samochodach ciężarowych typu wywrotka - dzięki niezawodności i bezpieczeństwu.
Na czym konkretnie polega zadanie rozdzielacza? Odpowiada za rewersję ruchu, odciąża pompę hydrauliczną i pozwala na dowolne ustawienie pozycji urządzenia roboczego.
Proponowany rozdzielacz to mechanizm dwusekcyjny, wykonany ze specjalnie obrobionego aluminium i dopracowanych stopów. Unikalna konstrukcja sprawdza się wyśmienicie nawet w najbardziej wymagającym otoczeniu i charakteryzuje się żywotnością i niezawodnością. Zobacz więcej na temat parametrów, ceny oraz największych przewag tego modelu na stronie HYDROMECH.
Polecane artykuły
Co zrobić z odpadami przemysłowymi
Począwszy od dużych fabryk czy zakładów budowlanych, na szpitalach czy warsztatach samochodowych kończąc, śmieci, które gromadzą się w tego typu miejscach znacznie odbiegają od standardów. Duża część odpadów o charakterze przemysłowym nie nadaje się do standardowej wyw&oa
Ruch w serwisie - opinia Grupa TENSE
Treść przede wszystkim Serwis internetowy istnieje po to, żeby publikować różnego rodzaju treści o określonej tematyce. Oczywiste jest więc, że tylko interesujące teksty, materiały wideo czy zdjęcia będą cieszyć się zainteresowaniem, podczas gdy nudne, schematyczne i wtórne treści tyl